Såg ni melodifestivalen?

Hejsan Hejsan!  ♥
 
Nu hade jag tänkt snacka lite om melodifestivalen. 
Som ni vet så var melodifestivalen på tv igår. Och dom tävlande var : 
 

Burning Flags

Artist: Cookies N Beans

Gosa

Artist: Mary N’diaye

Heartbreak Hotel

Artist: YOHIO   (HAN VAR BARA BÄÄÄÄST!!!! I LOVE YOOOUU)

Paris

Artist: Jay-Jay Johanson

Porslin

Artist: Anna Järvinen

Skyline

Artist: David Lindgren

Vi kommer aldrig att förlora

Artist: Eric Gadd

We’re Still Kids

Artist: Michael Feiner & Caisa

 

Om ni vill se bidragen är det bara att klicka på sången och lyssna =P

Dom som kom direkt till globen var Yohio (loooveee yooouu)  och David Lindgren

Det var bara lite kort om melodifestivalen för dom som missade det =P

 


                                                                   Puss & Kram

                                                                              /Bec

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Anna - If you can dream it, you can do it

Fin header, haha jag älskar skog :D

Svar: Tackar Tackar <3
flummmiis.blogg.se

2013-02-03 @ 17:12:36
URL: http://annanykom.blogg.se
Postat av: Michelle Osein

fin bild på dig:)

Svar: Tack, du är också fin <3
flummmiis.blogg.se

2013-02-03 @ 18:56:35
URL: http://michelleosein.se
Postat av: Yohio <3 Seremedy <3 Desaiha <3

Jag var där på mello och såg Yohio live.I början av programmet när han skulle upp på scenen så gjorde han handslag med mig och när programmet var slut så sprang jag mot honom och vi kramade varandra(det var jätte gosigt att kramma Yohio) och jag började prata om hur många gånger jag röstade på honom,att jag började gråta floder och sånna saker.Han typ lyssnade hela tiden medans jag pratade.När han gick mot Green room så gav han mig en till kram och två kyssar(en på pannan och en på kinden) och sedan sa han:Vad söt av dig,men nu måste jag gå.Vi ses på finalen!Rösta på mig då också! *han formar händerna till ett hjärta och ler en super söt leende* *jag blir röd som en tomat och formar mina händer till ett hjärta också* *sedan går jag mot utgången från arenan*

2013-02-07 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0