Welcome to my life style <3


Tjenare allihopa där ute i värden <3
Jag har precis börjat blogga igen efter pausen som jag tog i julas på min andra sommar blogg.
Jag hade i alla fall tänkt blogga här genom massa fina bilder och lite text om min vardag ♥
Min syster Sophia har hjälpt mig att fixa headern till denna blogg.
 
Jag ska nu skriva lite ''fakta'' om mig :
 
Jag är född i Sverige år 2001. Halva min familj är från Australien och den andra halvan är från Sverige.
Mina intressen är att måla, skriva och vara med min kompisar. Jag har gått i några sporter så som, Gymnastik, Simskola, Fotboll, Ridning och Innebandy. Men jag letar fortfarande efter en sprot som jag verkligen vill hålla fast vid.
 
Det var lite kort om den ganska flummiga personen jag är.
 
Ååhh, PS för er som inte vet heter jag Rebecka. 
 

                                                             Puss & Kram 
                                                                    /Bec

Kommentarer
Postat av: Denise

Fin blogg :)

2013-02-09 @ 16:25:23
URL: http://denisebjornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0